000000
Laat je inspireren door de grootste namen
000000
000000000000
000000
Shell, Alliander, Facilicom, Lamb Weston/Meijer, Sanquin, APG en Boskalis . Een greep uit de vele klanten die presenteren over de successen en ‘lessons learned’ van hun implementatietrajecten. Oprechte verhalen, waar je wat aan hebt.

Everlam gaat in op de voor- en nadelen van het zijn van een S/4HANA ‘early adaptor’, Remiqz laat zien wat innovatie in de voetbalwereld betekent met behulp van het SAP Cloud Platform en Van Leeuwen Buizen vertelt over het effect van een salesproces waarin iedereen met een ‘single version of truth’ werkt.

Een kleine greep…
000000
000000
Lamb Weston / Meijer - Walco Verbiest & Toon van Beek
Met SAP IBP als nieuwe forecast- en budgetteringstool naar een geïntegreerd en gecentraliseerd proces dat beter inzicht geeft in demand en financiële impact.

000000
Everlam - Wim Vlamynck
Deze ‘early adopter’ vertelt open en eerlijk over hun praktijkervaringen met de migratie naar en het gebruik van S/4HANA.


000000
Remiqz - Robert Slijk
Voetbal is passie en gevoel! Teammanagement kan echter niet zonder feiten en harde data. Remiqz laat zien wat innovatie in de voetbalwereld is met behulp van het SAP Cloud Platform.



000000
Erasmus Universiteit - Gert van de Vreede
Met BO Design Studio is nu binnen de organisatie de juiste informatie beschikbaar over Onderzoek, Onderwijs, HR, Finance en Externe data en is de Erasmus Universiteit flexibel met het doorvoeren van wijzigingen.



000000
000000
Alliander - Anja Raijmakers
Wat is de meerwaarde van Design Thinking voor het bedenken, realiseren en implementeren van betere oplossingen voor de business? Alliander vertelt over haar ervaringen.



000000
Fontys Hogescholen en Vrije Universiteit - René Matthijsse
Digitale connectie betekent dat meer informatie beschikbaar komt, informatie sneller verwerkt wordt en betere analyses gemaakt kunnen worden. Blockchain technologie zal grote invloed uitoefenen op de gedistribueerde gegevensverwerking.


000000
Van Leeuwen Buizen - John van Schaijk
Hoe een gefaseerde implementatie van SAP Cloud for Customer heeft bijgedragen aan een effectiever en efficiënter salesproces waarbij iedereen met de enige versie van de waarheid werkt.

000000
Facilicom - Sander Keijzer
Het doel: zonder menselijke interventie van de Facilicom mid-office de medewerkers tijdig en correct verlonen. Het middel: SAP Mobile Platform met Fiori apps.

000000
Shell - Jeroen van der Burg
Afhandeling van reis- en onkosten bij een wereldwijde en complexe organisatie is een uitdaging. Shell vertelt over de implementatie-en integratie-ervaringen met Concur.

000000
BAM Infra Nederland - Luc Boon
SAP ondersteunt ECC tot 2025 waardoor klanten nu moeten gaan plannen of, hoe en wanneer ze over gaan naar S/4HANA. BAM deelt haar ervaringen van de 1e S/4HANA greenfield implementatie in Nederland.

000000
Trespa - Eric Jan van der Poll
Planning- en consolidatieprocessen zijn echte businessprocessen: strategisch belangrijk, complex, en met veel ruimte voor ondersteuning door moderne tools. Hoe krijg je Controlling echt in control van de planning of consolidatie? Hoe stel je een project samen om dit voor elkaar te krijgen? En wat kun je zelf doen om het project succesvol te laten zijn? Leer van de specialist op het gebied van plaatmateriaal voor gevelbekleding, decoratieve gevels en laboratorium meubilair.

000000
Koninklijke Boskalis Westminster N.V. – Paul Schurgers
Boskalis is de afgelopen jaren fors gegroeid. Dit stelde nieuwe eisen aan het consolidatie- en rapportageproces. Hoe kun je nu verbeteringen in het financiële afsluitproces realiseren samen met collega’s middels systemen en alles wat daarbij komt kijken.

  • 66B245
    Connect to Innovate
    1
  • 66B245
    voorwoord
    2
  • 66B245
    Keynotes
    3
  • 66B245
    Klanten
    presentaties
    4
  • 000000
    Feyenoord grote winnaar deze transferperiode
  • 000000
    Shaping the game
    van het onderhandelen
  • 000000
    Onze aanpak: uniek, robuust en vernieuwend
  • 000000
    Customer centricity: vijf regels voor succes
  • 000000
    De focus van HR moet liggen op de employee experience
  • 000000
    Wat organisaties verwachten van de nieuwe CFO (en hoe je daaraan kunt voldoen)
  • 000000
    Jouw Roadmap voor
    Customer Engagement
  • 000000
    HR-directeur van de toekomst: advocaat, business partner of dying breed?
  • 000000
    Advertentie Axl&Trax
  • 000000
    Spieken om te innoveren
  • 000000
    IT’s all about evolution...
  • 000000
    Laten we stoppen met HR Analytics
  • 000000
    Een belangrijk keerpunt voor inkoop: het liefdesverhaal met IT neemt een nieuwe wending


  • 000000
    Een wijze (tennis)les van Esther Vergeer: over HR, diversiteit en staande ovaties
  • 000000
    Advertentie Ideo

  • 000000
    Influencer marketing: zelfs als je geen Harry Potter bent kun je deze ‘oldest trick in the book’ toepassen!

  • 000000
    Performance reviews: twee keer per jaar of voortdurend?
  • 000000
    Diamanten, koeien en containers in de block-(supply)chain


  • 000000
    Hoe de implementatie van SAP Cloud for Customer heeft bijgedragen aan een efficiënter sales proces.

  • 000000
    Postbezorgers declareren vliegensvlug bij PostNL

  • 000000
    De perfecte customer experience in B2B:
    4 must do’s
  • 000000
    Van PRINCE2-projecten naar proeftuintjes

  • 66B245
    Roadmap & Live Influencing sessies
    27
  • 66B245
    Deelnemers vertellen waarom zij naar connect to innovate gaan.
    28
  • 66B245
    Timetable
    en
    registratie
    29
  • 66B245
    Sponsoren
    30
menu